Beantwoord

wat gebeurt er als ik buiten mijn bundel ga?

  • 8 January 2019
  • 1 reactie
  • 1249 Bekeken

Mijn dochter heeft een simpel abonnement van €1 op dit moment. Nu vraag ik me af of je normaliter door simpel wordt gewaarschuwd als het einde van je bundel in zicht is.
ik weet van het bestaan van het plafond, maar ik wil even weten wat er gebeurt als je geen plafond hebt ingesteld, ga je dan zonder dat je het beseft over je bundel heen?
groeten,
Babet
icon

Beste antwoord door Astrid 8 January 2019, 13:48

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hi Babet,

Er wordt een sms-bericht verstuurd naar het 06-nummer van het abonnement als je internetbundel voor ongeveer 80% verbruikt is. Als de internetbundel volledig op is ontvang je weer een sms-bericht en maak je automatisch buitenbundelkosten bij elke MB die buiten de bundel wordt verbruikt. Mocht je toch meer internet willen gebruiken is er de mogelijkheid om een MB-aanvuller te bestellen. Wij raden je aan om met het bestellen van de MB-aanvuller niet te wachten tot je internetbundel volledig verbruikt is, maar dit al te doen als je het eerste sms'je ontvangt.
Deze sms-berichten worden alleen over je internetbundel gestuurd. Omdat het Plafond wel voor alle diensten geldt heb je hiermee de meeste controle over je buitenbundelkosten. Het plafond is speciaal gemaakt voor ouders met kinderen zodat de ouders controle hebben over het abonnement van hun kind.

Groet, Astrid

Reageer