Skip to main content

Sinds 1 februari 2018 heb ik een fraai abonnement lopen met de volgende eigenschappen;
 

  • Onbeperkt bellen (€2,50)
  • 10GB internet (€15,00)
  • 1000 sms’jes (€0,00)
  • 4G internetsnelheid tot 75mb/s (€0,00)


Dit abonnement loopt af op 31 januari 2020, nu wil ik gezien deze gunstige abonnementsvorm graag bij Simpel blijven, alleen nu ik er meermaals op geattendeerd ben dat het tijd is om te verlengen ‘schrik’ ik van het nieuwe aanbod dat ik gepresenteerd krijg, voor hetzelfde maandbedag krijg ik het volgende:
 

  • Onbeperkt bellen
  • 6GB internet
  • 500 sms’jes
  • 4G internetsnelheid tot 75mb/s


Mijn vraag: als ik nu niks besluit te doen, zal mijn huidige abonnement dan in de deze vorm doorlopen of word ik automatisch opgezadeld met de minder gunstige variant? Ongeacht welk abonnement er per februari in gaat neem ik aan dat het vanaf dat moment maandelijks opzegbaar is?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Sander

Hi Sander. 

 

Doe je niks houd je wat je hebt en dezelfde kosten, met een kleine uitzondering volgens mij, i.p.v. 1000 sms >> 500 sms. 


Beste @SJ1989, leuk dat je een bericht geplaatst hebt op de Community!

Voor meer informatie zie: https://community.simpel.nl/mijn-simpel-app-9/loopt-mijn-abonnement-door-na-de-einddatum-397

Groetjes Joachiem


Duidelijke antwoorden, lekker blijven zitten waar ik zit dus. Bedankt voor de feedback!

Deze vraag mag op slot!


@SJ1989 Je hebt groot gelijk, mooie dagen gewenst namens Simpel.

Groetjes Joachiem


Reageer