Beste medewerkers
Ik krijg het gevoel dat jullie sommige antwoorden wegkapen. Ik vraag me af of jullie hiermee de vrijwillige helpende klanten wel motiveren.
Dit kan een negatief effect hebben lijkt me op het willen slagen van deze community als er meer mensen zijn die dit zo zien behalve ik. Je bereikt zo dat kennis van klanten niet gedeeld wordt met elkaar.
Misschien zien jullie het anders. Maar jullie, wij, ik kunnen van elkaar leren π
Beantwoord
Kapen van antwoord
Beste antwoord door Youri
Beste Snowboard,
Dank je wel voor je reactie. Dat is niet natuurlijk niet de bedoeling. We zijn nog maar net online met de community en helaas zijn er nu nog niet zoveel klanten zo actief als jij dat bent. We zijn heel dankbaar voor jouw bijdrage. Uit enthousiasme reageren we inderdaad wat te snel. We willen alle nieuwe leden een positieve ervaring bieden. Alleen dan hebben andere leden inderdaad niet de kans om te reageren. We kunnen dus zeker iets van je leren π
Ik ga je feedback direct delen met het Community-team. Zodat we de leden meer tijd geven om te reageren op vragen van andere klanten. Alleen op vragen waarvan we weten dat alleen Simpel-medewerkers deze kunnen beantwoorden, zullen we direct reageren als we dit kunnen.
Groeten van Youri
Bekijk origineelDank je wel voor je reactie. Dat is niet natuurlijk niet de bedoeling. We zijn nog maar net online met de community en helaas zijn er nu nog niet zoveel klanten zo actief als jij dat bent. We zijn heel dankbaar voor jouw bijdrage. Uit enthousiasme reageren we inderdaad wat te snel. We willen alle nieuwe leden een positieve ervaring bieden. Alleen dan hebben andere leden inderdaad niet de kans om te reageren. We kunnen dus zeker iets van je leren π
Ik ga je feedback direct delen met het Community-team. Zodat we de leden meer tijd geven om te reageren op vragen van andere klanten. Alleen op vragen waarvan we weten dat alleen Simpel-medewerkers deze kunnen beantwoorden, zullen we direct reageren als we dit kunnen.
Groeten van Youri
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.