Beantwoord

Kapen van antwoord

  • 8 February 2019
  • 3 reacties
  • 648 Bekeken

Reputatie 6
Beste medewerkers

Ik krijg het gevoel dat jullie sommige antwoorden wegkapen. Ik vraag me af of jullie hiermee de vrijwillige helpende klanten wel motiveren.

Dit kan een negatief effect hebben lijkt me op het willen slagen van deze community als er meer mensen zijn die dit zo zien behalve ik. Je bereikt zo dat kennis van klanten niet gedeeld wordt met elkaar.

Misschien zien jullie het anders. Maar jullie, wij, ik kunnen van elkaar leren 😎
icon

Beste antwoord door Youri 8 February 2019, 20:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Beste Snowboard,

Dank je wel voor je reactie. Dat is niet natuurlijk niet de bedoeling. We zijn nog maar net online met de community en helaas zijn er nu nog niet zoveel klanten zo actief als jij dat bent. We zijn heel dankbaar voor jouw bijdrage. Uit enthousiasme reageren we inderdaad wat te snel. We willen alle nieuwe leden een positieve ervaring bieden. Alleen dan hebben andere leden inderdaad niet de kans om te reageren. We kunnen dus zeker iets van je leren 😊

Ik ga je feedback direct delen met het Community-team. Zodat we de leden meer tijd geven om te reageren op vragen van andere klanten. Alleen op vragen waarvan we weten dat alleen Simpel-medewerkers deze kunnen beantwoorden, zullen we direct reageren als we dit kunnen.

Groeten van Youri
Reputatie 6
Beste Youri.

Dat ik geloof in jullie enthousiasme staat buiten kijf. Het is niet zo dat mogelijk andere mensen, ik, altijd het juiste antwoord weten/geven.

Ik bedoel iets anders. Ik sprak jullie als team aan en eigenlijk wil ik dat ook nu. Het is naar mijn mening geen wedstrijd om het aantal antwoorden.

Bij sommige antwoorden krijg ik wel dat idee.
Het kan zijn dat anderen, ik, die willen helpen een andere methode van antwoord hanteren maar dat de kern van het antwoord bijvoorbeeld identiek is. (APN, knop gegevenstoegang)

Dit is slechts een voorbeeld van wat en hoe ik het zie. Het zou toch jammer zijn als mogelijk mensen op de rem gaan staan als ze een goed antwoord willen geven op de cruciale vraag.

Zou je dit willen als team, mensen stimuleren om niet te willen helpen?


Groet.
Snowboard
Reputatie 2
Badge +3
Nee, uiteraard willen wij dit niet. En ook je vorm en stijl van antwoorden zijn uiteraard vrij. Stuur gerust een privé-bericht naar ons als je bij een specifieke vraag/antwoord vindt dat we anders hadden kunnen reageren. Dan wordt het ook wat concreter voor ons hoe we kunnen verbeteren.

Groeten van Youri

Reageer