De standaard dingen allemaal al gechecked. Net nieuwe bundel, dus dat is het ook niet bij instellingen staat data aan. Data staat aan op iphone(SE).
Geen storingen op dekkingskaart.
Alle instellingen nog een keer gecontroleerd.
NordVPN uitgeschakeld en nu werkt 4G wel, weet iemand waarom NordVPN een issue kan geven met 4G?
Beste antwoord door Jahduar
Hi @NickSterk,
Jammer om te lezen dat je problemen met het abonnement ervaart. Gelukkig weten we wel waar dit hoogstwaarschijnlijk mee te maken heeft (NordVPN). Dit is echter wel een applicatie, die niet door Simpel beheerd wordt. Het zou zo kunnen zijn dat de VPN bepaalde functionaliteiten blokkeert, of dat de blokkade door het toestel wordt opgezet. In deze zou ik je dus alleen door kunnen verwijzen naar de beheerder van NordVPN.
Jammer om te lezen dat je problemen met het abonnement ervaart. Gelukkig weten we wel waar dit hoogstwaarschijnlijk mee te maken heeft (NordVPN). Dit is echter wel een applicatie, die niet door Simpel beheerd wordt. Het zou zo kunnen zijn dat de VPN bepaalde functionaliteiten blokkeert, of dat de blokkade door het toestel wordt opgezet. In deze zou ik je dus alleen door kunnen verwijzen naar de beheerder van NordVPN.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.