Skip to main content

Sinds een maand problemen met 4G.

Wifi werkt wel.

Al een paar dagen nu weer geen 4G internet.

De standaard dingen allemaal al gechecked. Net nieuwe bundel, dus dat is het ook niet bij instellingen staat data aan. Data staat aan op iphone(SE).

Geen storingen op dekkingskaart.

Alle instellingen nog een keer gecontroleerd.

NordVPN uitgeschakeld en nu werkt 4G wel, weet iemand waarom NordVPN een issue kan geven met 4G?

Hi @NickSterk,

 

Jammer om te lezen dat je problemen met het abonnement ervaart.
Gelukkig weten we wel waar dit hoogstwaarschijnlijk mee te maken heeft (NordVPN).
Dit is echter wel een applicatie, die niet door Simpel beheerd wordt.
Het zou zo kunnen zijn dat de VPN bepaalde functionaliteiten blokkeert, of dat de blokkade door het toestel wordt opgezet. 
In deze zou ik je dus alleen door kunnen verwijzen naar de beheerder van NordVPN.

 

Groet, Jahduar

Simpel


Reageer