Beantwoord

Aanvulling internet bundel

  • 22 mei 2019
  • 1 reactie
  • 257 Bekeken

Ik kreeg een melding dat mijn aanvullende bundel voor 80% op was, daarna voor 100% .
Vvanaf nu zou ik buiten de bundel moeten betalen! Ik heb volgens de app nog 999 MB.
Hie kan dat?
icon

Beste antwoord door Youp 23 mei 2019, 13:13

Hallo!

Wat leuk dat je actief bent op onze community!

Het kan zijn dat de meldingen van 80% en 100% aan het eind van je bundelmaand werden verstuurd en dat je daarna opnieuw een bundel kreeg. Verder kan het ook zijn dat de meldingen over jouw reguliere bundel ging en dat de 999 MB op de app voor jou MB-aanvuller geldt.

Omdat ik verder geen inzage heb in jouw klantgegevens, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega´s zullen dit dan voor je uitzoeken.

Groet,

Youp
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +7
Hallo!

Wat leuk dat je actief bent op onze community!

Het kan zijn dat de meldingen van 80% en 100% aan het eind van je bundelmaand werden verstuurd en dat je daarna opnieuw een bundel kreeg. Verder kan het ook zijn dat de meldingen over jouw reguliere bundel ging en dat de 999 MB op de app voor jou MB-aanvuller geldt.

Omdat ik verder geen inzage heb in jouw klantgegevens, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega´s zullen dit dan voor je uitzoeken.

Groet,

Youp

Reageer