Beantwoord

Abbonnement plots gewijzigd

  • 9 April 2020
  • 1 reactie
  • 224 Bekeken

Hallo, ten tijde van het afsluiten, dec. 2018, van het Sim only was het abbonnement 10 Gb, onbeperkt bellen en 500 sms. Wat we nu hebben is 5 Gb!!!!! Dit is niet met ons overeengekomen en stond ook niet in de voorwaarden dat dit zou wijzigen?

 

Graag jullie reactie in deze.

Groet.

icon

Beste antwoord door Phil 14 April 2020, 11:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @Jamiexjx.

Als ik het goed begrijp is je abonnement zonder jouw medeweten gewijzigd. Echter wijzigen wij je abonnement niet. Dat kan je zelf doen via het Mijn Simpel account. Aangezien dit een redelijk specifieke situatie is raad ik je aan contact met onze klantenservice op te nemen zodat we je abonnement erbij kunnen pakken en wat zaken kunnen nalopen.

Groetjes,

Phil

Reageer