Skip to main content
Antwoord

Abbonnement plots gewijzigd

  • April 9, 2020
  • 1 reactie
  • 229 Bekeken

Hallo, ten tijde van het afsluiten, dec. 2018, van het Sim only was het abbonnement 10 Gb, onbeperkt bellen en 500 sms. Wat we nu hebben is 5 Gb!!!!! Dit is niet met ons overeengekomen en stond ook niet in de voorwaarden dat dit zou wijzigen?

 

Graag jullie reactie in deze.

Groet.

Beste antwoord door Phil

Goedemorgen @Jamiexjx.

Als ik het goed begrijp is je abonnement zonder jouw medeweten gewijzigd. Echter wijzigen wij je abonnement niet. Dat kan je zelf doen via het Mijn Simpel account. Aangezien dit een redelijk specifieke situatie is raad ik je aan contact met onze klantenservice op te nemen zodat we je abonnement erbij kunnen pakken en wat zaken kunnen nalopen.

Groetjes,

Phil

1 reactie

Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 14, 2020

Goedemorgen @Jamiexjx.

Als ik het goed begrijp is je abonnement zonder jouw medeweten gewijzigd. Echter wijzigen wij je abonnement niet. Dat kan je zelf doen via het Mijn Simpel account. Aangezien dit een redelijk specifieke situatie is raad ik je aan contact met onze klantenservice op te nemen zodat we je abonnement erbij kunnen pakken en wat zaken kunnen nalopen.

Groetjes,

Phil