Beantwoord

Abonnement aanpassen door middel van bundelwijziging

• 28 februari 2019
  • 3 reacties
  • 904 Bekeken

Hoi!
heb een vraagje. Ik heb nu een abonnement met 2gb per maand. Ik ben erachter gekomen dat dit vrij weinig is en ik dit graag zou willen verhogen per maand.
hoe doe ik dit ? 🙂
icon

Beste antwoord door Youp 28 februari 2019, 17:49

Hi,

Als je inlogt op jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina en onder het kopje ´Abonnement´ kijkt, zie je een overzicht van jouw abonnement. Onder het overzicht zie je ´Bundels wijzigen´ staan of ´Abonnement verlengen´ als je kunt verlengen. Kies 1 van deze 2 smaken en verhoog je bundel. Je kunt je bundel maandelijks wijzigen.

Succes! ☀
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +7
Hi,

Als je inlogt op jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina en onder het kopje ´Abonnement´ kijkt, zie je een overzicht van jouw abonnement. Onder het overzicht zie je ´Bundels wijzigen´ staan of ´Abonnement verlengen´ als je kunt verlengen. Kies 1 van deze 2 smaken en verhoog je bundel. Je kunt je bundel maandelijks wijzigen.

Succes! ☀
Het is de eerste keer dat ik een abonnement heb en heb het niet goed ingeschat 1 gb is te weinig ik zou graag het aboonement wijzigen van 1gb naar 2gb en 250 min.bellen voor €7,50. Al ik opplus dan ben ik voor 1gb meer €13,50 €6,00 abonnement en €7,00voor 1gb erbij.
Reputatie 3
Badge +9
Een wijziging is minder gunstig dan verlenging of nieuw abonnement omdat je dan gebruik maakt van de actietarieven.

Kijk dus wat voor jou het beste is.

Reageer