heb een vraagje. Ik heb nu een abonnement met 2gb per maand. Ik ben erachter gekomen dat dit vrij weinig is en ik dit graag zou willen verhogen per maand.
hoe doe ik dit ? 🙂
Hi,
Als je inlogt op jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina en onder het kopje ´Abonnement´ kijkt, zie je een overzicht van jouw abonnement. Onder het overzicht zie je ´Bundels wijzigen´ staan of ´Abonnement verlengen´ als je kunt verlengen. Kies 1 van deze 2 smaken en verhoog je bundel. Je kunt je bundel maandelijks wijzigen.
Succes!
Kijk dus wat voor jou het beste is.
Het is de eerste keer dat ik een abonnement heb en heb het niet goed ingeschat 1 gb is te weinig ik zou graag het aboonement wijzigen van 1gb naar 2gb en 250 min.bellen voor €7,50. Al ik opplus dan ben ik voor 1gb meer €13,50 €6,00 abonnement en €7,00voor 1gb erbij.
Als je wijzigt ben je duurder uit en je kunt niet meer terugwijzigen naar actieprijs van je contract. Bezint eer ge begint
Ik geef dit wel door als verbeterpunt want we willen niet dat dit onduidelijk is voor onze klanten.
Groetjes Joachiem
Als je gratis tijdelijk voor een maand je bundels wijzigt ben je meteen het voordeel wat je kreeg bij afsluiten 2 jarig contract kwijt.....Dat is bij geen enkele andere provider zo en klant wordt op verkeerde been gezet door de term Gratis maandelijks bijstellen. Mij kost dat 1x gratis bijstellen tot ik kan verlengen in 2021 2.50 per maand extra...…
Fijn dat je het doorgeeft, maar het is niet eerlijk dat een afgesloten 2 jarig contract verandert door eenmalige bundelwijziging.. Contract is volgens mij contract.......Ik kan tussentijds ook mijn abonnement niet bijstellen immers..
Weet ik Joachim en daarover ontbreekt het aan duidelijkheid....heel jammer
Ik heb onlangs een contract afgesloten van €7,50 p/mnd. Nu kom ik er achter dat ik er toch verstandig aan gedaan zou hebben om voor onbeperkt bellen te kiezen. Dat abonnement zou volgens de website €10 p/mnd kosten. Als ik mijn abonnement wil wijzigen kost deze bundel mij echter €12,50 p/mnd.
Hoe zit dat?
Wanneer je je abonnement wijzigt vervalt de oude actieovereenkomst....je bent dan duurder uit
Thnx Karin.
Dat is dus mooi kak.
Helaas...
Groetjes Karin ;-)
Thnx Karin.
Dat is dus mooi kak.
Helaas...
Groetjes Karin ;-)
Helemaal mee eens, de kreet gratis bundelwijziging, heeft al vaker tot hogere kosten geleid, ook bij mij
Ik wil een abonnement afsluiten
Hi
Welkom op onze community!
Wat leuk dat je klant wil worden bij simpel Voor het afsluiten van een nieuw abonnement verwijs ik je graag door naar onze website. Daar kan je de gewenste bundel kiezen, en eventueel nummerbehoud. Zodra de eerste betaling is gedaan, komt jouw nieuwe simkaart zo snel mogelijk jouw kant op.
Alvast een warm welkom bij simpel, en een fijn weekend!
Groet, Damien
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.