Beantwoord

Abonnement aanpassen door middel van bundelwijziging

  • 28 February 2019
  • 14 reacties
  • 19022 Bekeken

Hoi!
heb een vraagje. Ik heb nu een abonnement met 2gb per maand. Ik ben erachter gekomen dat dit vrij weinig is en ik dit graag zou willen verhogen per maand.
hoe doe ik dit ? 🙂
icon

Beste antwoord door Youp 28 February 2019, 17:49

Bekijk origineel

14 reacties

Badge +8

Hi,

Als je inlogt op jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina en onder het kopje ´Abonnement´ kijkt, zie je een overzicht van jouw abonnement. Onder het overzicht zie je ´Bundels wijzigen´ staan of ´Abonnement verlengen´ als je kunt verlengen. Kies 1 van deze 2 smaken en verhoog je bundel. Je kunt je bundel maandelijks wijzigen.

Succes! ☀

Het is de eerste keer dat ik een abonnement heb en heb het niet goed ingeschat 1 gb is te weinig ik zou graag het aboonement wijzigen van 1gb naar 2gb en 250 min.bellen voor €7,50. Al ik opplus dan ben ik voor 1gb meer €13,50 €6,00 abonnement en €7,00voor 1gb erbij.
Reputatie 6
Een wijziging is minder gunstig dan verlenging of nieuw abonnement omdat je dan gebruik maakt van de actietarieven.

Kijk dus wat voor jou het beste is.
Reputatie 6
Badge +9

Het is de eerste keer dat ik een abonnement heb en heb het niet goed ingeschat 1 gb is te weinig ik zou graag het aboonement wijzigen van 1gb naar 2gb en 250 min.bellen voor €7,50. Al ik opplus dan ben ik voor 1gb meer €13,50 €6,00 abonnement en €7,00voor 1gb erbij.

Als je wijzigt ben je duurder uit en je kunt niet meer terugwijzigen naar actieprijs van je contract. Bezint eer ge begint

Reputatie 2
Badge +8


@Karin303  Op de Mijn Simpel pagina staan altijd de actuele tarieven voor het wijzigen van het abonnement. Dus als je een actieprijs hebt en je wijzigt tijdelijk je bundels naar de goedkoopste, heb je ook niet voor de goedkoopste de actieprijs dus ook niet als je terug wijzigt. 

Ik geef dit wel door als verbeterpunt want we willen niet dat dit onduidelijk is voor onze klanten.

Groetjes Joachiem

Reputatie 6
Badge +9

Als je gratis tijdelijk voor een maand je bundels wijzigt ben je meteen het voordeel wat je kreeg bij afsluiten 2 jarig contract kwijt.....Dat is bij geen enkele andere provider zo en klant wordt op verkeerde been gezet door de term Gratis maandelijks bijstellen. Mij kost dat 1x gratis bijstellen tot ik kan verlengen in 2021 2.50 per maand extra...…

Fijn dat je het doorgeeft,  maar het is niet eerlijk dat een afgesloten  2 jarig contract  verandert door eenmalige bundelwijziging.. Contract is volgens mij contract.......Ik kan tussentijds ook mijn abonnement niet bijstellen immers..

 

Reputatie 2
Badge +8

@Karin303 Je hebt een contract met daarop je bundels en je betaald voor de daadwerkelijke bundelkosten. Het wijzigen kost geen geld, maar dan ga je dus over naar de normale tarieven. Wanneer je verlengt of nieuw abonnement afsluit dan krijg je ze voor de actietarieven, die vervallen bij het wijzigen van de bundel.

Reputatie 6
Badge +9

Weet ik Joachim en daarover ontbreekt het aan duidelijkheid....heel jammer

Ik heb onlangs een contract afgesloten van €7,50 p/mnd. Nu kom ik er achter dat ik er toch verstandig aan gedaan zou hebben om voor onbeperkt bellen te kiezen. Dat abonnement zou volgens de website €10 p/mnd kosten. Als ik mijn abonnement wil wijzigen kost deze bundel mij echter €12,50 p/mnd.

Hoe zit dat? 

Reputatie 6
Badge +9

Wanneer je je abonnement wijzigt vervalt de oude actieovereenkomst....je bent dan duurder uit

Thnx Karin. 

Dat is dus mooi kak. 

Helaas... 

Groetjes Karin ;-) 

Reputatie 6
Badge +9

Thnx Karin. 

Dat is dus mooi kak. 

Helaas... 

Groetjes Karin ;-) 

Helemaal mee eens, de kreet gratis bundelwijziging, heeft al vaker tot  hogere kosten geleid, ook bij mij

Ik wil een abonnement afsluiten 

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Tineke Pieterse 

 

Welkom op onze community!

 

Wat leuk dat je klant wil worden bij simpel :) Voor het afsluiten van een nieuw abonnement verwijs ik je graag door naar onze website. Daar kan je de gewenste bundel kiezen, en eventueel nummerbehoud. Zodra de eerste betaling is gedaan, komt jouw nieuwe simkaart zo snel mogelijk jouw kant op. 

 

Alvast een warm welkom bij simpel, en een fijn weekend! 

 

Groet, Damien
Simpel

Reageer