Beantwoord

Abonnement aanpassen naar een hogere data hoeveelheid

  • 6 December 2020
  • 3 reacties
  • 871 Bekeken

ik heb voor mijn dochter een abbo voor 2 jaar afgesloten, loopt tot 11-2021. De datahoeveelheid is veel te laag 250 MB, ze kan er niet mee omgaan, elke maand overschrijding. Ik wil graag aanpassen naar een 2GB abonnement, hoe kan ik dat doen? Of welke opties zijn er nog meer?

icon

Beste antwoord door Mila 7 December 2020, 13:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Anton17,

Welkom op onze community!

Begrijpelijk dat haar huidige bundel te laag is en je deze wilt verhogen. Dit is zeker mogelijk. Op deze topic legt een gebruiker uit hoe dat in zijn werk gaat.

Je kan deze wijzigingen doorvoeren op je persoonlijke Mijn Simpel onder het kopje ‘abonnement.’

Succes!

Groet,

Mila

 

Mila 

dankjewel, alleen ik begrijp het gewoon niet. sorry.

Moet ik nu extra bundel kopen of moet ik het abonnement wijzigen?

 

In het topic waarin verwezen wordt is het eenmalig, bij mij is het structureel. 

de vraag is heel concreet:

Wat zijn de preciese consequenties als ik :

  1. de bundel aanpas bij het huidige abonnement? (kan dit structureel, dus 1x aanzetten tot nov 2021)
  2. Het abonnement aanpassen naar een hogere datalimiet

Voor mij is het geheel onduidelijk waarom ik een abonnement heb met een datalimiet en er vervolgens een over een bundel gesproken wordt. Ik begrijp niet wat er  gebundeld wordt, ik zie gewoon 3 limieten staan die helemaal onafhankelijk van elkaar zijn, het abonnement verbind ze. 

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Anton17,

Als je bijvoorbeeld nu de bundels zou verhogen, gaan deze per eerstvolgende bundelperiode in. Dit is inderdaad structureel, je hoeft dit dus maar eenmalig te doen. Er wordt gesproken over een bundel omdat je het gehele bundel dient te wijzigen wil je de datalimiet verhogen. 

Ook adviseer ik je om een plafond in te stellen zodat je meer controle hebt over de kosten.

Mocht je vooralsnog vragen hebben, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. 

Groet,

Mila 

Reageer