Waarom kun je via de site voor 10 euro 12 gb en onbeperkt bellen krijgen
Maar wanneer je al een paar jaar een abonnement hebt moet je voor 12gb en niet onbeperkt bellen 13,50 betalen.
Waarom kun je via de site voor 10 euro 12 gb en onbeperkt bellen krijgen
Maar wanneer je al een paar jaar een abonnement hebt moet je voor 12gb en niet onbeperkt bellen 13,50 betalen.
Op de site staan tijdelijke aanbidingen voor nieuwe klanten, maar ook klanten die hun abonnement kunnen verlengen (en dat kan al 6 maanden voor de einddatum contract) kunnen van de aanvieding gebruik maken. Kijk dus even of je kunt verlengen
Helaas net vernieuwd van de week vernieuwd dus zal dat wel niet meer lukken.
Toen bij Simpel al is na gevraagdmasr die zeiden dat het alleen voor nieuwe klanten is en niet voor bestaande klanten.
Bel de klantenservice want als je binnen de bedenktijd zit van 14 dagen kun je nog wijzigen
Tel.088-1005757
Hun zeggen dat deze aanbieding alleen voor nieuwe klanten zijn en voor bestaande klanten andere prijzen zijn.
Vorige week verlengt naar 12 GB met 300 min bellen en 500 sms voor 13,50.
Hij had 10GB
Ik ook vorige maand abonnement genomen 3 GB voor 7,50 en nu 6 GB voor 7,50 zal je net zien dat er dan een aanbieding komt
Hi
Het verlengen van een abonnement betekent in principe dat je een nieuw abonnement afsluit. Dit is een online transactie. Je hebt zoals
En dit klopt voor geen meter.
Hun zeggen dat deze aanbieding alleen voor nieuwe klanten zijn en voor bestaande klanten andere prijzen zijn.
Goedenavond
Welkom op onze Community!
Wat
Bestaande klanten die kunnen verlengen krijgen exact dezelfde actietarieven te zien als nieuwe klanten. Het abonnement dat je vorige week(of week daarvoor) hebt verlengd, zou wel gewijzigd kunnen worden, dus ik wil je toch vragen om opnieuw contact met ons op te nemen erover.
Het andere abonnement die je vorige maand hebt verlengd, kan inderdaad niet meer gewijzigd worden naar de actietarief.
Succes!
Groet,
Mila
Als het goed is word het omgezet naar abonnement van 10 euro met 12 gb en onbeperkt bellen.
Als het gelukt is laat ik het hier nog even weten.
Alvast de gene die geholpen hebben bedankt.
Grts Frank
Goedemiddag
Ontzettend fijn dat het gelukt is!
Bij definitieve wijziging ontvang je bevestiging per e-mail. Je ziet de wijziging terug per volgende bundelperiode.
Een zonnige dag gewenst!
Groetjes,
Jane
We hebben zelf kunnen wijzigen.
Hadden gisteren gebeld en de gene die we aan de telefoon hadden heeft het doorgegeven aan weer iemand anders en vanmorgen stond het abonnement tussen de abonnementen waar we konden verlengen.
dit moesten we wel zelf doen, we dachten dat desbetreffende medewerker het zou doen.
Maar het is gelukt en daar is het om te doen en hoe dat maakt dan niet uit..
Goedemiddag
Ah fijn dat het zo toch in orde is gekomen! Veel plezier gewenst met de nieuwe bundels.
Fijne dag gewenst!
Groet,
Jane
Iedereen bedankt voor de info en adviezen .
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.