Beantwoord

Buitenbundelkosten internet.

  • 8 February 2024
  • 1 reactie
  • 206 Bekeken

Beste mensen, terug uit het buitenland, krijg ik het bericht: 

Buitenbundel schuld van €50! en dat voor 330MB, buiten mijn bundel van 500 MB (€3,70 p.m.)

De MB-aanvuller gevonden, citaat: “Met een MB-aanvuller koop je eenvoudig extra MB's als je vaste internetbundel (bijna) op is.” Toen heb ik de MB-aanvuller betaald, €4,50 voor 500 MB. In de verwachting dat de schuld daarmee vereffend zou zijn. Maar de schuld van €50 blijft gewoon staan!

Vraag aan Simpel: kunt u mij, simpele ziel, hierin alsnog ter wille  zijn?

Dank voor uw medewerking, Annemieke

icon

Beste antwoord door Damien 12 February 2024, 16:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +8

Hi @annemiekedg 

Wat vervelend dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt doordat je internetbundel op was! 

Voordat wij extra kosten in rekening brengen sturen we onze 80% en 100% waarschuwing sms'jes. Na het ontvangen van de 100% sms wordt het buiten bundel tarief gehanteerd. Je betaalt per MB buiten de bundel € 0,15 cent. Om extra kosten in de toekomst te kunnen voorkomen raad ik je graag aan om het Plafond in te stellen op jouw abonnement: https://www.simpel.nl/controle-over-je-kosten. Ook kan je uiteraard tijdig MB aanvullers bestellen om binnen een bundel te kunnen internetten.  

Ik raad je aan om contact met ons op te nemen zodat wij inhoudelijk met je mee kunnen kijken naar jouw abonnement. Wellicht kunnen wij iets betekenen. 

Groetjes, Damien
Simpel

Reageer