Beantwoord

Data stopt tijdens bellen

  • 11 March 2020
  • 2 reacties
  • 625 Bekeken

Beste Meneer/Mevrouw,

 

Al een aantal jaar ben ik klant bij jullie en altijd tevreden geweest over de internetsnelheid en service die jullie bieden. Alleen heb ik de afgelopen 2 maanden een probleem met mijn data gehad. Als ik een gesprek voer via de telefoon, schakelt mijn data uit en kan ik geen berichten meer ontvangen/versturen of sites bezoeken. Dit zat me erg in de weg. Des tijds heb ik mijn telefoon laten doorzoeken maar daar is niks uit gekomen. Ook verdween mijn dataverbinding om de kwartier. En heb dus amper goed gebruik kunnen maken van mijn betaalde data en belminuten. De laatste weken lijkt het probleem verholpen en heb er af en toe nog last van. Maar afgelopen 2 maanden zaten me erg in de weg. Is dit een vaker voorkomend probleem? Of was/is er iets mis met mijn abonnement? Ik hoop op een spoedig antwoord en oplossing

 

Met vriendelijke groet 

Dave Morriën 

icon

Beste antwoord door Dave 17 March 2022, 12:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Dave,

Welkom op onze Community!

Het is afhankelijk van het toestel en de plek waar je bent of het lukt om te bellen en te internetten tegelijk over 4G. Wat ik niet helemaal kan opmaken uit je verhaal is of hetgeen wat je hebt ervaren ook op een en dezelfde locatie is geweest bijvoorbeeld. Mocht dit het geval zijn lijkt het er namelijk op dat er sprake is geweest van werkzaamheden aan het netwerk waardoor dit even verminderd ging in die periode. Je kan hiervoor de dekkingskaart gebruiken om te kunnen controleren of dit dus ligt aan de locatie. Wel fijn dat het nu weer werkt zoals vanouds!

Groetjes,
Houssam

Hoi lezers,

Goed nieuws: We gaan testen! :sunglasses:

We zijn op zoek naar 30 testers die ons willen helpen om VoLTE (ook bekend als bellen over 4G). Wil jij ons daarbij helpen laat dan in dit topic een reactie achter, dan komen we zo snel mogelijk bij je terug!

Reageer