Beantwoord

data verdubbeling

  • 26 February 2021
  • 9 reacties
  • 963 Bekeken

Ik heb nog een "oud" 5GB abonnement voor € 10,-,

Ik mag verlengen, nu is er die data verdubbelings actie,

Als ik hier aan mee doe, krijg ik dan 10 GB voor de € 10,- ? of moet ik genoegen nemen met 8 GB ? 

icon

Beste antwoord door Karin303 26 February 2021, 18:05

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +9

De dubbele data telt voor de data die wordt aangegeven.. bij verlengen sluit je een nieuw abo af en kun je kiezen uit de bundels. Voor 10 euro krijg je 8 GB

Beste,

 

ik heb nu 5GB abbo voor €10 per maand. Ik kan nergens vinden om m’n abbo te verdubbelen met de dubbele data weken. Kan ik ergens dit regelen voor het zelfde bedrag per maand? Dat is wat het abonnement inhoud toch?

Reputatie 6
Badge +9

Als je mag verlengen kun je gebruik maken van de dubbel data actie.  verlengen kan vanaf 6 maanden voor einddatum contract. 

Reputatie 2
Badge +8

Hi @KvanVoorbergen,

Leuk dat je gebruik wenst te maken van de Dubbel Data actie. Wat @Karin303 aangeeft, klopt. Wanneer je de mogelijkheid hebt tot verlengen kan je hier gebruik van maken. Deze optie vind je terug onder het kopje ‘abonnement’ op je persoonlijke Mijn Simpel pagina.

Groet,

Mila

Krijg je dan dubbel als je nu 5 gb wordt het dan 10 gb zo staat het op plaatje op internet gr Rob

 

Reputatie 6
Badge +9

Ja Robby dat klopt,   je kunt gebruik maken van de actie als je nieuwe klant bent of als je je abonnement kunt verlengen en dat kan al 6 maanden voordat je huidig contract afloopt

 

Groetjes 

Mooi dan eind van de maand weer twee jaar verlengen 👍

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Robby s,

 

De screenshot die je toestuurt, bevat een oudere verlengdeal die wij op dit moment niet meer aanbieden. De huidige verlengdeals kun je inzien via de Mijn Simpel pagina > Abonnement > Nu verlengen.

 

De meest gekozen deal die wij op dit moment aanbieden is hetgeen van 4+4GB internet, onbeperkt bellen en 500 sms'jes voor €10,00 euro per maand. Hierbij ontvang je als verlengende klant één maand gratis abonnementskosten.

 

Groetjes, Charlie

Simpel

Reageer