Beantwoord

Dekking slecht

  • 10 juli 2020
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Alhoewel ik tevreden ben over Simpel, heb ik sinds mijn overstap slechte ontvangst. Voorheen zat ik bij Telfort, en had ik geen problemen. Ik heb inmiddels ook een nieuw toestel, maar dat lost het probleem niet op. Volgens het dekkingskaartje zou de 4G ontvangst hier uitstekend moeten zijn. Aan de ene kant van het gebouw is dat misschien zo, maar niet aan de zijde van de xxx Dordrecht. En dat is knap vervelend. Soms ben ik niet bereikbaar. De downloadsnelheid 4G (Wifi uit natuurlijk) is ong. 20Mbit/s, als ik vlak bij het raam zit. Waarschijnlijk maak ik geen gebruik van de GSM-mast die hier in de buurt staat.

[Edit Phil: Adres verwijderd i.v.m. privacy.]

icon

Beste antwoord door Phil 13 juli 2020, 13:09

Hi @ton!

Vervelend dat je dit ervaart en goed om te zien dat je de dekkingskaart al hebt gecontroleerd!

In deze topic zie je wat je nog meer kan doen qua controles en testen en wat je kan doen indien het daarmee onverhoopt niet verholpen is.

Groetjes,

Phil

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Hi @ton!

Vervelend dat je dit ervaart en goed om te zien dat je de dekkingskaart al hebt gecontroleerd!

In deze topic zie je wat je nog meer kan doen qua controles en testen en wat je kan doen indien het daarmee onverhoopt niet verholpen is.

Groetjes,

Phil

Reageer