Sinds enkele weken geen tot beperkte dekking in grensgebied Zeeuws Vlaanderen.
volgens klantencontact geen probleem met netwerk.
Buren met zelfde abbo ervaren zelfde issues.
betreft postcodegebied 4554
Wat nu, overstappen naar kpn?
Sinds enkele weken geen tot beperkte dekking in grensgebied Zeeuws Vlaanderen.
volgens klantencontact geen probleem met netwerk.
Buren met zelfde abbo ervaren zelfde issues.
betreft postcodegebied 4554
Wat nu, overstappen naar kpn?
Beste antwoord door Damien
Hi
Goed dat je even contact opneemt, vervelend dat de dekking zo slecht is de laatste periode!
In deze topic zie je wat je nog meer kan doen qua controles en testen en wat je kan doen indien het daarmee onverhoopt niet verholpen is.
Als je dit alles hebt getest, kan je ons het beste nogmaals bellen. Zo kunnen wij een ticket hiervoor indienen bij Odido om een onderzoek te doen op jouw locatie. Binnen 5 werkdagen hebben we dan een oplossing voor je. Mocht er geen oplossing zijn voor de slechte dekking, mag je uiteraard kosteloos overstappen naar een provider die niet op het Odido netwerk zit.
Wil je even laten weten of het allemaal gelukt is?
Groet, Damien
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.