Sinds enkele weken geen tot beperkte dekking in grensgebied Zeeuws Vlaanderen.
volgens klantencontact geen probleem met netwerk.
Buren met zelfde abbo ervaren zelfde issues.
betreft postcodegebied 4554
Wat nu, overstappen naar kpn?
Sinds enkele weken geen tot beperkte dekking in grensgebied Zeeuws Vlaanderen.
volgens klantencontact geen probleem met netwerk.
Buren met zelfde abbo ervaren zelfde issues.
betreft postcodegebied 4554
Wat nu, overstappen naar kpn?
Hi
Goed dat je even contact opneemt, vervelend dat de dekking zo slecht is de laatste periode!
In deze topic zie je wat je nog meer kan doen qua controles en testen en wat je kan doen indien het daarmee onverhoopt niet verholpen is.
Als je dit alles hebt getest, kan je ons het beste nogmaals bellen. Zo kunnen wij een ticket hiervoor indienen bij Odido om een onderzoek te doen op jouw locatie. Binnen 5 werkdagen hebben we dan een oplossing voor je. Mocht er geen oplossing zijn voor de slechte dekking, mag je uiteraard kosteloos overstappen naar een provider die niet op het Odido netwerk zit.
Wil je even laten weten of het allemaal gelukt is?
Groet, Damien
Simpel
Dag Damien,
Van de klantenservice vernam ik op 10-10-2023 dat Odido werkzaamheden zou uitvoeren in het postcodegebied 4554 om de dekking te verbeteren.
Helaas is er nu op 11-10-2023 geen verbetering in de dekking te bespeuren.
Men lijkt ook weinig actie te ondernemen om klanten hiermee te helpen behalve naar de bekende weg te vragen zoals telefooninstellingen etc.
Een gang naar de consumentenbond lijkt dan ook onvermijdelijk.
Groeten,
Wout
Hi
Wat vervelend dat je nog steeds geen bereik hebt!
Zou je mij of
Ik zie jouw bericht tegemoet!
Groet, Damien
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.