Beantwoord

Dekking Zeeuws Vlaanderen

  • 23 September 2023
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Badge

Sinds enkele weken geen tot beperkte dekking in grensgebied Zeeuws Vlaanderen.

volgens klantencontact geen probleem met netwerk.

Buren met zelfde abbo ervaren zelfde issues.

betreft postcodegebied 4554

 

Wat nu, overstappen naar kpn?

icon

Beste antwoord door Damien 25 September 2023, 16:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Wout4515 

 

Goed dat je even contact opneemt, vervelend dat de dekking zo slecht is de laatste periode!

 

In deze topic zie je wat je nog meer kan doen qua controles en testen en wat je kan doen indien het daarmee onverhoopt niet verholpen is.

Als je dit alles hebt getest, kan je ons het beste nogmaals bellen. Zo kunnen wij een ticket hiervoor indienen bij Odido om een onderzoek te doen op jouw locatie. Binnen 5 werkdagen hebben we dan een oplossing voor je. Mocht er geen oplossing zijn voor de slechte dekking, mag je uiteraard kosteloos overstappen naar een provider die niet op het Odido netwerk zit.

 

Wil je even laten weten of het allemaal gelukt is?

 

Groet, Damien
Simpel

Badge

Dag Damien,

 

Van de klantenservice vernam ik op 10-10-2023 dat Odido werkzaamheden zou uitvoeren in het postcodegebied 4554 om de dekking te verbeteren.

Helaas is er nu op 11-10-2023 geen verbetering in de dekking te bespeuren.

Men lijkt ook weinig actie te ondernemen om klanten hiermee te helpen behalve naar de bekende weg te vragen zoals telefooninstellingen etc.

Een gang naar de consumentenbond lijkt dan ook onvermijdelijk.

 

Groeten,

 

Wout

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Wout4515 

 

Wat vervelend dat je nog steeds geen bereik hebt! 

 

Zou je mij of @Janine een privé bericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer? Dan pak ik jouw abonnement er bij, en neem ik even contact met je op. Wellicht dat we er samen alsnog uit kunnen komen.

 

Ik zie jouw bericht tegemoet! 

 

Groet, Damien 
Simpel

Reageer