Beantwoord

Dubbele data deal maar abonnement al verlengd

  • 22 March 2021
  • 4 reacties
  • 1420 Bekeken

Hallo allemaal! 
Mijn man en ik zijn nu meerdere jaren trouwe klanten van Simpel. Nu is het zo dat wij ons abonnement moesten verlengen en dit daarom 3 weken geleden hebben gedaan. Echter is het nu zo dat we inmiddels de dubbele data deal hebben gezien en we zouden heel graag overstappen naar die bundel, maar ik las dat dit alleen zou gelden voor mensen die in aanmerking komen voor verlenging (wat wij dus net recent hebben gedaan). Is het voor ons nog mogelijk om in aanmerking te komen voor de nieuwe deal?

icon

Beste antwoord door Phil 22 March 2021, 14:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Je zou het kunnen proberen bij de klantenservice, bel de vraag even door, wie weet

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Samuella,

Zeer begrijpelijke vraag die je stelt!

Je kan van de actiebundels gebruikmaken wanneer je kan verlengen of wanneer je nog binnen de bedenktermijn(14 dagen) van je verlenging zit. Die bedenktermijn begint op de dag dat je verlenging van start is gegaan. Indien jullie nog binnen de bedenktermijn zitten raad ik sterk aan om even contact met ons op te nemen, dan wijzigen we de bundels.

Overigens is het in algemene zin zo dat je niet verplicht bent om je abonnement te verlengen. Na afloop van je contracttermijn kan je er ook voor kiezen om niks te doen. Je abonnement blijft dan lopen zoals je gewend bent en je kan verlengen wanneer er leuke acties of bundels zijn.

Groetjes,

Phil

Hallo @Phil

Bedankt voor de reactie. Wij zouden dus net buiten het termijn vallen van die 14 dagen aangezien het voor ons 3 weken geleden is. Dat zou erg jammer zijn. 

 

We wisten ook niet dat we niet verplicht zijn om ons abonnement te verlengen als hij afloopt. Dat is wel even goed om te weten. Bedankt voor die informatie!

 

Ik hoop dat Simpel ons toch nog verder kan helpen en coulant is, aangezien we de actie nu letterlijk op 1 weekje zouden missen.

Ik zal voor de zekerheid wel even bellen.

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Samuella,

Jammer! Als je buiten de bedenktermijn valt, kunnen de bundels niet meer aangepast worden. Maar geen zorgen, zes maanden vóór einddatum van je contract kan je opnieuw verlengen en - indien van toepassing - gebruikmaken van een aantrekkelijke deal voor jullie. Dit is uiteraard niet verplicht.

Groet,

Mila

Reageer