Helaas is er bij mij in plaats van mijn maandelijkse 11 euro kosten, 56,33 euro afgeschreven. Ik ben hier enorm van geschrokken en voel mezelf zwaar benadeeld. Via de klantenservice konden zij niks voor mij doen en ik voel me onwijs in de kou gezet.
Simpel blijft leunen op dat ik een sms had ontvangen als waarschuwing. Op basis hiervan heb ik mijn mobiel data uitgezet, alleen is op een of andere manier toch data verbruikt op mijn mobiel. Ik heb uiteindelijk een smsje ontvangen dat mijn abonnement geblokkeerd zou worden, omdat de kosten waren opgelopen.
Hoe is het mogelijk dat een abonnement van 11 euro, 56,33 euro is geworden? Waarom wordt er misbruik gemaakt van de situatie. Ik snap dat als ik de MB aanvullers had aangeschaft, dat ik dit had kunnen voorkomen, alleen had ik niet van te voren kunnen weten dat mijn mobiel alsnog gebruik maakt van mijn abonnement (i.p.v. WIFI).
Ik snap daarnaast ook niet hoe te verklaren is dat via de MB aanvuller ik 4,5 euro kwijt zou zijn en daarbuiten het nu voor de hoeveelheid MB’s 45 euro extra is geworden.