Skip to main content
Antwoord

Geen bereik

  • December 19, 2020
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Peetje
Forum|alt.badge.img

Wederom op beide simkaarten geen bereik. Via de mail kreeg ik een waslijst van handelingen en vragen van Simpel waar je gemiddeld een dag mee bezig bent. Ik wil zsm van beide abonnementen af! Desnoods met boete. 

Beste antwoord door Karin303

Neem telefonisch contact op met de klantenservice....zij kunnen u beter helpen en samen de stappen doornemen....Vanaf dit forum kan dat niet

2 reacties

Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • Antwoord
  • December 19, 2020

Neem telefonisch contact op met de klantenservice....zij kunnen u beter helpen en samen de stappen doornemen....Vanaf dit forum kan dat niet


Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • December 21, 2020

Goedemiddag @Peetje,

Balen dat je verbindingsproblemen ervaart.

Gezien je tekst vermoed ik dat je reeds contact met ons hebt gehad. Ik raad je aan om de verschillende tests uit te voeren en de resultaten daarvan te noteren. Indien de tests geen oplossing geven, kunnen we dan namelijk een onderzoek starten. Aan de hand van je testgegevens lopen we het netwerk na om te achterhalen waar de netwerkproblemen door komen. De optie om het abonnement af te kopen, bieden we niet aan. 

Groetjes,

 

Phil