Skip to main content
Antwoord

Geen internet

  • June 26, 2025
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Katka

Ik heb nog steeds geen internet

Beste antwoord door Raveena

 


Beste, 

Wat een ontzettende vervelende situatie dat je problemen ervaart met internetten op je mobiel.


Om het probleem te verhelpen willen we een stappenplan met je doorlopen.

Dit gaat het makkelijkst via de telefoon, omdat we elke instructie dan goed kunnen toelichten en eventueel noteren mocht er verder onderzoek nodig zijn.

Maar voordat je contact met ons opneemt, willen we je vragen om eerst naar de pagina
Internet Simpel te gaan. 


Op deze pagina vragen we je zelf een aantal dingen te controleren. Waardoor je mogelijk het probleem gemakkelijk en snel op kunt lossen. Helpen deze controles niet? Dan willen we je vragen om telefonisch contact met ons op te nemen.


Ik hoop dat je snel geen problemen meer ervaart en ik wens je een fijne middag toe!


Met vriendelijke groet,

Raveena 


Team Simpel


 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 27, 2025

 


Beste, 

Wat een ontzettende vervelende situatie dat je problemen ervaart met internetten op je mobiel.


Om het probleem te verhelpen willen we een stappenplan met je doorlopen.

Dit gaat het makkelijkst via de telefoon, omdat we elke instructie dan goed kunnen toelichten en eventueel noteren mocht er verder onderzoek nodig zijn.

Maar voordat je contact met ons opneemt, willen we je vragen om eerst naar de pagina
Internet Simpel te gaan. 


Op deze pagina vragen we je zelf een aantal dingen te controleren. Waardoor je mogelijk het probleem gemakkelijk en snel op kunt lossen. Helpen deze controles niet? Dan willen we je vragen om telefonisch contact met ons op te nemen.


Ik hoop dat je snel geen problemen meer ervaart en ik wens je een fijne middag toe!


Met vriendelijke groet,

Raveena 


Team Simpel