Skip to main content
Antwoord

Geen mobiel internet

  • July 15, 2020
  • 6 reacties
  • 616 Bekeken

Ik heb het hele advies en instructie via simpel gedaan om mijn telefoon goed in te stellen, maar nog steeds GEEN mobiel internet.

Dus wat is er aan de hand

HELP

 

Beste antwoord door Phil

Goedemorgen @wvduijne,

Balen dat de mobiele data niet werkt ondanks aangepaste instellingen.

Kan je wellicht wat extra informatie geven over de situatie die je ervaart en wat je precies hebt ingesteld? Ervaar je dit bijvoorbeeld in het buitenland of in Nederland en welke instellingen heb je aangepast? Je kan ook altijd een kijkje nemen op onze toestelhulp pagina waarna je daar je toestel kan selecteren en bij de optie ‘Internet’ het stappenplan voor het handmatig instellen van de verbinding kan volgen. 

Mocht je bovenstaande al gedaan hebben of blijft de internetverbinding na het volgen van het stappenplan inactief dan verzoek ik je om contact met ons op te nemen en dan kijken we met je mee.

Groetjes,

Phil

6 reacties

Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 16, 2020

Goedemorgen @wvduijne,

Balen dat de mobiele data niet werkt ondanks aangepaste instellingen.

Kan je wellicht wat extra informatie geven over de situatie die je ervaart en wat je precies hebt ingesteld? Ervaar je dit bijvoorbeeld in het buitenland of in Nederland en welke instellingen heb je aangepast? Je kan ook altijd een kijkje nemen op onze toestelhulp pagina waarna je daar je toestel kan selecteren en bij de optie ‘Internet’ het stappenplan voor het handmatig instellen van de verbinding kan volgen. 

Mocht je bovenstaande al gedaan hebben of blijft de internetverbinding na het volgen van het stappenplan inactief dan verzoek ik je om contact met ons op te nemen en dan kijken we met je mee.

Groetjes,

Phil


  • Auteur
  • Lezer
  • July 16, 2020

Phil,

Bedankt voor je bericht.

Ik ervaar dit zodra ik geen wifi heb, zowel in Nederland als in het buitenland.

Als ik bv wifi uitzet in huis gaat het al mis.

Ik heb het toestel met toestelhulp helemaal volgens jullie aanwijzing ingesteld.

Maar het helpt niets. 

Ik heb deze Samsung al ruim een jaar en ineens gaat het mis.

 

 


  • Auteur
  • Lezer
  • July 16, 2020

Phil

hoe kan ik contact met jullie opnemen, heb je een telefoonnummer


Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • July 16, 2020

klik op het woordje contact in het bericht van Phil


  • Lezer
  • July 17, 2020

[removed - spam]

 


  • Superster
  • July 18, 2020

Wat erg voor je. Ik hoop dat er nog een plekje voor je vrij is in de casa di Pipo de clown.