Beantwoord

Geen mobiel internet

  • 15 July 2020
  • 6 reacties
  • 548 Bekeken

Ik heb het hele advies en instructie via simpel gedaan om mijn telefoon goed in te stellen, maar nog steeds GEEN mobiel internet.

Dus wat is er aan de hand

HELP

 

icon

Beste antwoord door Phil 16 July 2020, 10:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @wvduijne,

Balen dat de mobiele data niet werkt ondanks aangepaste instellingen.

Kan je wellicht wat extra informatie geven over de situatie die je ervaart en wat je precies hebt ingesteld? Ervaar je dit bijvoorbeeld in het buitenland of in Nederland en welke instellingen heb je aangepast? Je kan ook altijd een kijkje nemen op onze toestelhulp pagina waarna je daar je toestel kan selecteren en bij de optie ‘Internet’ het stappenplan voor het handmatig instellen van de verbinding kan volgen. 

Mocht je bovenstaande al gedaan hebben of blijft de internetverbinding na het volgen van het stappenplan inactief dan verzoek ik je om contact met ons op te nemen en dan kijken we met je mee.

Groetjes,

Phil

Phil,

Bedankt voor je bericht.

Ik ervaar dit zodra ik geen wifi heb, zowel in Nederland als in het buitenland.

Als ik bv wifi uitzet in huis gaat het al mis.

Ik heb het toestel met toestelhulp helemaal volgens jullie aanwijzing ingesteld.

Maar het helpt niets. 

Ik heb deze Samsung al ruim een jaar en ineens gaat het mis.

 

 

Phil

hoe kan ik contact met jullie opnemen, heb je een telefoonnummer

Reputatie 6
Badge +9

klik op het woordje contact in het bericht van Phil

[removed - spam]

 

Reputatie 6

Wat erg voor je. Ik hoop dat er nog een plekje voor je vrij is in de casa di Pipo de clown.

Reageer