Ik heb het hele advies en instructie via simpel gedaan om mijn telefoon goed in te stellen, maar nog steeds GEEN mobiel internet.
Dus wat is er aan de hand
HELP
Ik heb het hele advies en instructie via simpel gedaan om mijn telefoon goed in te stellen, maar nog steeds GEEN mobiel internet.
Dus wat is er aan de hand
HELP
Beste antwoord door Phil
Goedemorgen
Balen dat de mobiele data niet werkt ondanks aangepaste instellingen.
Kan je wellicht wat extra informatie geven over de situatie die je ervaart en wat je precies hebt ingesteld? Ervaar je dit bijvoorbeeld in het buitenland of in Nederland en welke instellingen heb je aangepast? Je kan ook altijd een kijkje nemen op onze toestelhulp pagina waarna je daar je toestel kan selecteren en bij de optie ‘Internet’ het stappenplan voor het handmatig instellen van de verbinding kan volgen.
Mocht je bovenstaande al gedaan hebben of blijft de internetverbinding na het volgen van het stappenplan inactief dan verzoek ik je om contact met ons op te nemen en dan kijken we met je mee.
Groetjes,
Phil
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.