Skip to main content

Beste,

 

na van alles geprobeerd/ gelezen te hebben hier mijn eerste post/vraag.

 

Er is geen mobiele data beschikbaar met simpel abonnement. 4g icoontje komt wel tevoorschijn, wanneer er geen Wi-Fi is.

Simkaart in andere toestel geplaatst, zelfde resultaat.

Simkaart welke wel werkt in desbetreffende telefoon geplaatst (Galaxy A3 2017), werkt wel naar behoren. 

APN: smartsites.t-mobile

 

In mijn.simpel portaal staat internet aangevinkt, nieuwe simkaart helpt ook niet.

 

Wat kan hier de oorzaak van zijn dat er geen mobiele data gebruikt kan worden?

Groeten,

 

Vul in bij APN.

internet.access.nl

Informatie. die je misschien al hebt.

Daarna telefoon opnieuw opstarten.

Werkt het dan wel?


Nee werkt helaas niet.

dank voor de reactie!


Beste @AKTS

Zonde dat het opnieuw instellen van de APN geen effect heeft gehad. Je kan een kijkje nemen in deze topic waar tevens Snowboard hulp heeft geboden bij een vergelijkbare situatie.

Groetjes,

Phil


Reageer