Skip to main content

Sinds 1 dag werkt ineens internet niet meer op mijn iphone 7. Wifi en bellen wel.

ik heb alle hulp stappen gedaan, reset, opnieuw datanetwerk instellen ed en de apn ook veranderd in internet.access.nl (stond op smartsites.t-mobile)

in oude iphone 5 met ios 12 wel 4g verbinding

contact gehad met klantenservice maar die kan niet helpen. Mijn abonnement is net verlengd en geeft laatste maand ook problemen met vinden van netwerk.

er is niets met mijn iphone gebeurd.

Wie kan helpen?

Hi Mirjam, fantastisch dat je een vraag stelt hier maar minder dat je nu geen internet hebt.

Heb je zin om de volgende stappen door te lopen?

1. Start je telefoon opnieuw op
2. Test je simkaart in een ander toestel
3. Volg de instructie >handmatig instellen< op www.simpel.nl/toestelhulp
4. Stuur ons de volgende gegevens:
Voorbeeld 1: Naam van de website die je bezocht hebt, datum, tijdstip.
Voorbeeld 2: Naam van de website die je bezocht hebt, datum, tijdstip.
Voorbeeld 3: Naam van de website die je bezocht hebt,  datum, tijdstip.
Merk & Type huidige toestel.
Merk & Type getest toestel.

En de uitslagen door te geven aan mijn collega via www.simpel.nl/contact?

Groetjes Joachiem


Reageer