Beantwoord

Hoe lang is de mb aanvuller geldigheid?

  • 24 June 2019
  • 3 reacties
  • 1044 Bekeken

Badge
Goedendag,
Ik heb zojuist een mb aanvuller besteld, als reactie op de SMS die ik van Simpel ontving. Mijn data was op en ik wilde nog tot het einde van de maand, tot mijn nieuwe bundel in gaat, kunnen internetten. Na te hebben besteld kwam ik erachter dat mijn bundel + mijn net gekochte 1000 mb maar tm 25 juni geldig zijn, terwijl het nu 24 juni 22.15 uur is... dit vind ik erg teleurstellend.

Ik wil gebruik maken van mijn 14 dagen bedenktijd en de bestelling annuleren, of een regeling dat mijn extra data een maand extra geldig is.

Ik ontvang graag z.s.m. een antwoord en een passende oplossing.

Mer vriendelijke groet,
Maxine
icon

Beste antwoord door Alexandra 27 June 2019, 10:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hi Maxine!

Welkom op onze community! 🌹

Je MB-aanvuller is inderdaad geldig binnen je huidige bundelperiode. Als jouw bundelperiode de 25e eindigt, dan is je aanvuller ook tot die datum geldig. Je aanvuller is dus niet tot het einde van de maand geldig. (Tenzij je bundelperiode natuurlijk tot het einde van de maand loopt 😁.

Heb je gebruik gemaakt van je MB-aanvuller? Dan kunnen we de kosten niet vergoeden. Als je wilt kunnen we ook even met je meekijken, neem dan contact met ons op.

Groetjes, Alexandra
Badge
Beste Alexandra,

Bedankt voor uw antwoord.
Ik zie graag een oplossing voor dit probleem. Ik heb tenslotte recht op 14 dagen bedenktijd. Ik verwacht dus mijn geld terug.

Ik ontvang graag z.s.m. een mail of telefoontje met een concreet plan over hoe we dit gaan oplossen.

Met vriendelijke groet,
Maxine
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Maxine!

Bij de aankoop van je MB-aanvuller staat vermeld dat de MB-aanvuller actief is voor je huidige bundelperiode. Voor verdere details adviseer ik je om contact met ons klantenservice op te nemen. Ik kan jou niet bellen omdat ik via de Community je gegevens niet kan inzien, gelukkig maar want de berichten zijn openbaar 😉.

Groetjes, Alexandra

Reageer