Beantwoord

Ik heb slecht bereik op mijn woonlocatie

  • 19 July 2021
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Ik heb heel slecht bereik in het gebied waar ik woon. Ik heb een abonnement van 4000 mb’s maar ik ga vaak daarover heen en moet mb’s bijkopen. Hierdoor wordt t een duur grapje maandelijks. Is hier wat aan te doen? Of kan ik overstappen naar een ander abbonement?

icon

Beste antwoord door Mila 20 July 2021, 14:09

Goedemiddag @Diaann68.

Welkom op onze community!

Vervelend om te lezen dat je slecht bereik hebt! In deze topic legt mijn collega Lisa uit hoe dat kan komen en de stappen die je kan doornemen om het probleem te verhelpen. Als dit niet helpt, is het raadzaam om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we, aan de hand van je gegevens met je meekunnen kijken. 

Wat betreft je abonnement, is het begrijpelijk dat je de bundels wenst te verhogen. Als je de mogelijkheid hebt tot verlengen kan je gebruikmaken van de actietarieven die nu gelden. Dit kan al vanaf zes maanden vóór einddatum van je contract en kan je terugzien onder het kopje ‘abonnement’ op je Mijn Simpel pagina. Wanneer je nog niet kunt verlengen, kan je wel de bundels verhogen tegen de reguliere tarieven onder het zelfde kopje. Beide wijzigingen gaan altijd per eerstvolgende bundelperiode in. 

Mocht je vooralsnog vragen hebben, kan de klantenservice je altijd adviseren. Neem dus gerust contact met ons op! 

Groet,

Mila

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Goedemiddag @Diaann68.

Welkom op onze community!

Vervelend om te lezen dat je slecht bereik hebt! In deze topic legt mijn collega Lisa uit hoe dat kan komen en de stappen die je kan doornemen om het probleem te verhelpen. Als dit niet helpt, is het raadzaam om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we, aan de hand van je gegevens met je meekunnen kijken. 

Wat betreft je abonnement, is het begrijpelijk dat je de bundels wenst te verhogen. Als je de mogelijkheid hebt tot verlengen kan je gebruikmaken van de actietarieven die nu gelden. Dit kan al vanaf zes maanden vóór einddatum van je contract en kan je terugzien onder het kopje ‘abonnement’ op je Mijn Simpel pagina. Wanneer je nog niet kunt verlengen, kan je wel de bundels verhogen tegen de reguliere tarieven onder het zelfde kopje. Beide wijzigingen gaan altijd per eerstvolgende bundelperiode in. 

Mocht je vooralsnog vragen hebben, kan de klantenservice je altijd adviseren. Neem dus gerust contact met ons op! 

Groet,

Mila

Reageer