Beantwoord

Internet bundel leeg

  • 23 March 2024
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Hallo,

 

Ik weet niet of er medewerkers van  Simpel mee lezen?

Want ik heb een vraag over mijn tegoed.

Ik krijg vandaag binnen 1 minuut 2 berichten dat mijn tegoed nog 80% en 100% is, terwijl ik niks bijzonders aan het doen was. Als ik in de app kijk staat mijn bundel op 0, maar mijn verbruikte mb`s op 3555 van de 5000. Dit komt overeen met wat ik gisteren in de app zag staan. Dus is er bijna 1,5 gb verdwenen. Kan dit door een storing komen?

Ook via Simpel op de laptop, is duidelijk te zien dat ik maar 3555 mb heb verbruikt tot 16:20 vandaag.

De berichten waren van 15:35 en 15:36.

 

 

icon

Beste antwoord door Noor 26 March 2024, 16:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Arjan!

De medewerkers van Simpel zijn ook actief op de community! :)

De sms'jes heb je vlak echter elkaar ontvangen omdat je hoogstwaarschijnlijk op het moment bezig was met het internet. Het internet stond in dit geval wel aan. Zonder een actieve internet verbinding kunnen wij natuurlijk ook niets registreren. Via deze weg heb ik helaas geen inzage op jouw abonnement zodat ik met je mee kan kijken. Ik raad je daarom graag aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij met je mee kunnen kijken hoe en wat. Je kan al onze contact opties terug vinden op onze website

Fijne dag!

Groet, Noor
Simpel

Reageer