Skip to main content
Beantwoord

Internet in België

  • 7 januari 2022
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ondanks alle stappen gevolgd te hebben, werkt mijn internet nogsteeds niet. Ik heb een samsung a30s en heb de stappen van a30 gevolgd, want die was er niet. Ik ben nu in belgie.

Beste antwoord door Charlie

Hi @SjariefaRosan,

 

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van het internet in België!

 

Ik verwijs je graag naar dit topic, waar een aantal andere stappen beschreven staan die je kunt volgen. Mocht het internet naderhand nog niet werken, dan raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice!

 

Groetjes, Charlie

Simpel

Bekijk origineel

1 reactie

Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 487 reacties
  • Antwoord
  • 10 januari 2022

Hi @SjariefaRosan,

 

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van het internet in België!

 

Ik verwijs je graag naar dit topic, waar een aantal andere stappen beschreven staan die je kunt volgen. Mocht het internet naderhand nog niet werken, dan raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice!

 

Groetjes, Charlie

Simpel


Reageer