Beantwoord

Internet tijdens bellen

  • 10 October 2023
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Hoi! 

 

Ik heb 2 simkaarten in mijn telefoon. Ik heb een Samsung galaxy s22

Tmobile voor privé gebruik en simpel voor werkgebruik. 

Met tmobile heb ik nergens last van. Maar als ik met mijn simpel nummer één klant bel of ik word gebeld op dat nummer dan valt me internet weg.

Dat heeft de simkaart ook in andere telefoons. Een nieuwe simkaart heeft het ook. Maar mijn vriend heeft ook een simpel abonnement en heeft weer nergens last van.... nu lees ik dat dit probleem vaker voorkomt bij mensen. Ik word als ik naar simpel bel van de kast naar de muur gestuurd en iedereen zegt weer wat anders.

Ik heb dit echter wel nodig dat het werk ivm mijn werk. Ik zit nog wat maanden aan me abonnement vast en mag hem niet eerder stopzetten. 

 

Iemand die mij kan helpen??

 

Groetjes Cheryl

icon

Beste antwoord door Damien 24 October 2023, 15:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Cheryl1999

Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart. 

Om tijdens het bellen te kunnen internetten dient VolTe ingeschakeld te staan in jouw toestel instellingen van de Simpel simkaart. 
Zou je kunnen controleren en of deze juist ingeschakeld staat op jouw toestel? Mocht dit nog niet aan staan dan kan je het natuurlijk inschakelen en jouw toestel opnieuw opstartten.


Graag verneem ik of hiermee het probleem is opgelost 🙂

Ik wens je een fijne dag.

Groet, Noor
Simpel​​​​​​​

dat is bellen via 4 toch? Ik heb die optie niet op me telefoon.

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Cheryl1999 

 

Dit is inderdaad bellen via 4G. Als je de optie niet hebt op jouw toestel, is het niet mogelijk om dit probleem op te lossen. Als je jouw simkaart test in een telefoon met VoLTE, werkt het dan wel?

Ik hoor graag van je! 

 

Groet, Damien
Simpel

Reageer