Beantwoord

internetbundelverbruik met wifi?

  • 22 April 2019
  • 4 reacties
  • 590 Bekeken

Als ik thuis mijn mail check of een whatsapp verstuur, dan maak ik gebruik van ons eigen wifi. Verbruik ik dan ook mb's van mijn bundel?
icon

Beste antwoord door Snowboard 24 April 2019, 08:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Jeanette,
Welkom op onze community!

Zolang je gebruik maakt van wifi verbruik je geen MB's uit je bundel.
Zodra je een wifi icoontje in je scherm ziet dan maak je gebruik van wifi. Wanneer er een 3G of 4G icoontje te zien is, maak je gebruik van mobiele data.

Groet,
Ilan
Reputatie 6
Hoi Jeanette.

Een toevoeging.

Ik weet niet wat voor telefoon je hebt maar kijk even bij instellingen, WiFi of slimme netwerkwissel of WiFi assistent uit staat.

Kan ook anders worden genoemd. Bij zwakke WiFi wordt dan overgeschakeld naar mobiel data.
Gebruik je geen mobiel internet zet dan mobiele gegevens uit.

Lees ook even deze tips.
Dank je, Snowboard. Dat is een nuttige tip. Ik heb nu idd die instelling gewijzigd. Alleen moet ik er nu wel aan denken, die instelling weer terug te draaien, als ik gebruik wil maken van Yellow Brick om te parkeren.
Reputatie 6
Wanneer je met je vinger van boven naar beneden scrollt over het scherm zie je ook het symbool dat gebruikt kan worden om mobiele data aan/uit te zetten.
. Alleen moet ik er nu wel aan denken, die instelling weer terug te draaien, als ik gebruik wil maken van Yellow Brick om te parkeren.
Gebruik je Android of IOS (iPhone)? zou ik My Datamanager ook als advies geven.

Reageer