Beantwoord

KLACHT dekking 4g postcode 8381DS abominabel

  • 2 June 2020
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

4g zou goed moeten werken volgens de dekkingskaart van Simpel maar de resultaten van mijn metingen zijn abominabel. De eerste  twee metingen zijn op vermelde postcode. De derde meting is in Noordwolde dat een paar km verderop ligt. 

In Noordwolde dus geen probleem, maar wel in Vledder op 8381DS. 

Simpel, kunnen jullie dit oplossen?

 

icon

Beste antwoord door Phil 3 June 2020, 14:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @k.van.rijn

Goed dat je het hier aangeeft, want dat ziet er niet al te goed uit.

Het is de moeite waard om te checken hoe je 3G verbinding werkt en of je via die verbinding hetzelfde ervaart. Mocht dat geen effect hebben raad ik je aan om voor de zekerheid de simkaart in een ander toestel te testen. Daarmee worden bijvoorbeeld eventuele foutieve instellingen uitgesloten. Als je verbinding in een ander toestel hetzelfde is wil je vragen om, met de testgegevens bij de hand, contact met ons op te nemen zodat we samen met jou een aantal stappen kunnen doorlopen op weg naar een oplossing.

Groetjes,

Phil

Dag Phil,

In de bijlagen zie je het resultaat van 3g. Hier kan geen eens connectie met de server gemaakt worden.

Ik wil best met een ander toestel testen, maar op zich lijkt me dat niet eens nodig. Aangezien mijn toestel het elders uitstekend doet op 4g lijkt dit probleem niet aan mijn toestel te liggen. We is mijns inziens een 4g en 3g dekkingsprobleem op de genoemde postcode.

 

Reputatie 2
Badge +8

Hi @k.van.rijn heb je de APN al eens ingesteld? Meer informatie vind je hier

Reageer