Goede avond, ik heb al 2x 1000 MB Gekocht, maar kan nergens zien of ik wel iets heb gekregen of wat ik er nog van over heb? Ook niet in mijn Simpel. Die geeft o aan!
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Ernoquic ,
Gaaf om je hier actief te zien op onze community!
Wanneer je een MB-aanvuller hebt besteld, zie je op ´Mijn Simpel´ onder het kopje ´Overzicht´ een weergave van je bestelde MB-aanvuller. Wanneer je hier niets ziet, is er ook geen bestelling verwerkt. Als een MB-aanvuller ook actief is, krijg je een bevestiging per sms van ons.
Als dit het geval is, kan je controleren onder het kopje ´Sim & Instellingen´ of ´Bestellen MB-aanvullers toestaan via SMS´ aan staat. Mocht dit aan staan en je kan alsnog geen MB-aanvuller bestellen, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega´s zullen dan samen met jou naar een oplossing zoeken.
Groet,
Youp
Gaaf om je hier actief te zien op onze community!
Wanneer je een MB-aanvuller hebt besteld, zie je op ´Mijn Simpel´ onder het kopje ´Overzicht´ een weergave van je bestelde MB-aanvuller. Wanneer je hier niets ziet, is er ook geen bestelling verwerkt. Als een MB-aanvuller ook actief is, krijg je een bevestiging per sms van ons.
Als dit het geval is, kan je controleren onder het kopje ´Sim & Instellingen´ of ´Bestellen MB-aanvullers toestaan via SMS´ aan staat. Mocht dit aan staan en je kan alsnog geen MB-aanvuller bestellen, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega´s zullen dan samen met jou naar een oplossing zoeken.
Groet,
Youp
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.