Beantwoord

mb aanvuller

  • 9 August 2020
  • 5 reacties
  • 510 Bekeken

Goedemiddag, vanmorgen extra mb gekocht via de mb aanvuller, maar nog geen sms of mail ontvangen? Bedrag staat wel bij de facurr maar mb zijn nog niet te gebruiken?

icon

Beste antwoord door Houscouss 10 August 2020, 14:43

Bekijk origineel

5 reacties

Bij mij precies hetzelfde. Vanochtend ook MB anvuller besteld, maar nog steeds geen SMS. En kosten staan inderdaad al vermeld bij factuur.

Reputatie 6

@pwjprinsen en @Sabinevdv 

Bij de servicepagina lees ik het volgende.

Van het bestellen van de MB-aanvuller krijg je een bevestiging per e-mail en sms. Zodra de MB-aanvuller geactiveerd is krijg je weer een bevestiging per sms.

Als je geen sms'je hebt ontvangen controleer dan op Mijn Simpel of de MB-aanvuller wel is toegevoegd aan je tegoed. In dat geval kun je de MB's gewoon gebruiken.

 

Hebben jullie al gecontroleerd op mijn Simpel of de MB aanvuller daar zichtbaar is?

Hier hetzelfde. Omdat de aanvulling maar niet in de app zichtbaar werd, heb ik maar een 2e aanvulling gekocht. En ook daarvan nog steeds geen bevestigingsmail gehad. In de app kan ik wel zien dat het is aangekocht, maar de extra mb's zijn nog steeds niet bijgeschreven. 

Goedemiddag, vanmorgen extra mb gekocht via de mb aanvuller, maar nog geen sms of mail ontvangen? Bedrag staat wel bij de facurr maar mb zijn nog niet te gebruiken?

inmiddels bevestiging ontvangen, mb zijn ook te gebruiken

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @pwjprinsen & @Sabinevdv & @Indira,

Welkom op onze Community!

Vervelend dat het bestellen van MB-aanvullers niet op de juiste manier is verlopen. In deze topic is dit ook aangekaart waar ik zojuist ook op heb proberen te antwoorden.

Groetjes,

Houssam

Reageer