Vorige week kocht ik 1000MB aanvuller. Vandaag krijg ik een sms dat ik 100% verbruikt heb en nu op buitenbundel zit. In de app is een nieuw rondje begonnen te draaien en van de aanvuller is nog niets genomen. Ik dacht, misschien is die betaling niet doorgekomen, laat ik nog eens op betalen klikken. Nu heb ik 2000 aanvuller maar er verandert niets. Ik wil helemaal geen 2000MB, ik wil dat mijn krediet verbruikt wordt.
Wat is er voor iets raars aan de hand?
Bladzijde 1 / 1
Hi
Allereerst welkom op onze community!
Wanneer jouw normale internetbundel op is, ontvang je de standaard sms met de tekst “je betaalt vanaf nu het buitenbundeltarief". Dit is enkel van toepassing wanneer je nog geen MB-aanvuller hebt gekocht. In jouw geval dus erg verwarrend.
Wanneer de factuur online staat en je de MB-aanvuller niet gebruikt hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen nagaan of de MB-aanvuller eenmalig te vergoeden is.
Groet, Charlie
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.