Skip to main content
Ik heb een abonnement zonder internetbundel en heb zojuist 250MB aanvuller gekocht.

Ik meende dat ik dan gelijk kon internetten.

Maar de kosten van 3 euro staan in mijn gebruikersoverzicht, maar ik kan niet internetten.

Hoe kan dit opgelost worden.
Hallo Margret,



Welkom op onze community!



Je kunt zelf controleren op jouw persoonlijke ´MijnSimpel´-pagina of jouw ´Data´ aan staat. Dit kun je controleren onder het kopje ´Sim & Instellingen´.



Mocht jouw ´Data´ al aan staan, adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice om samen een stappenplan te doorlopen.



Groet,



Youp
Ik heb een abonnement ZONDER internet en heb een MB-aanvuller gekocht.

Internet kan ik niet aanzetten in instellingen. Ik wil terugbetaling van mijn € 3,00

Gr., Margret
Hallo Margret,



Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega´s kunnen jou dan hiermee verder helpen.



Succes!



Groet,



Youp

Reageer