Beantwoord

mb-aanvuller werkt niet

  • 29 January 2021
  • 3 reacties
  • 878 Bekeken

Ik heb vanmorgen voor 7 euro MB bij gekocht omdat mijn eigen op was. Ik kreeg meteen een SMS en een mailtje dat het gelukt was. Maar ik heb nog steeds geen verbinding en geeft ook nog steeds aan dat ik geen internet heb, terwijl het er wel staat als ik inlog op mijn simpel. Moet ik dit nog activeren of is er gewoon iets fout gegaan? Het is wel gewoon in rekening gegaan, dus ik wil wel mijn MB gebruiken die ik nog gekocht heb. Weet iemand hier raad mee?

icon

Beste antwoord door Mila 1 February 2021, 12:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Zoewassen2000,

Welkom op onze community!

Dat is vreemd, heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Mocht het probleem niet zijn verholpen wil ik je vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice. Wanneer je het sms’je ontvangt dat de MB-aanvuller actief is, dien je ook meteen internet te kunnen gebruiken.

Groet,

Mila

Ik heb 500 MB bijgekocht, staat ook mooi in mijn overzicht. Maar nu is mijn 250 MB standaard op en krijg bericht: u hebt uw bundel bereikt en betaald nu het buitenbundel tarief! Hoe kan dat ?

Hi @Koos Elzinga

Allereerst van harte welkom op onze Community! 

Als je een MB-aanvuller hebt besteld betaal je uiteraard niet het buitenbundeltarief. 
Zodra je tegoed op is wordt er een automatisch sms bericht verstuurd dat je tegen het buitenbundeltarief gaat internetten. Als je een MB-aanvuller hebt besteld dan hoef je je hier uiteraard geen zorgen over te maken. Je ontvangt nog bericht zodra je MB-aanvuller (bijna) is verbruikt. Op basis hiervan kan je er voor kiezen om nogmaals een MB-aanvuller bij te bestellen.

Groetjes,

Lisa

Reageer