Op het moment dat mijn nieuwe mb's ingingen om 12 uur s'nachts, zegt simpel dat ik 483 mb's buiten de bundel ben gegaan tor 5 uur het s'ochtends, ik heb 4 gb en ben dus niet buiten mijn bundel geweest dit kostte 27 euro hoe kan dit?
Hoi
Simpel maakt gebruik van een uiterst nauwkeurig meet- en regelsysteem. Er is dan ook geen mogelijkheid aanwezig dat het verbruik niet zou kloppen. Wij hebben geen inzicht waardoor de data is verbruikt. Dat kun je wellicht zelf controleren als je beschikt over een datamanager op je telefoon.
Hieronder volgen enkele tips om ongewenst dataverbruik zoveel mogelijk te voorkomen:
Gebruik zoveel mogelijk wifi
Zet automatische updates uitvoeren op UIT
Zet slimme netwerkwissel/ WiFi assistentie op UIT
Zet je dataroaming uit in het buitenland als je dit niet wenst te gebruiken
Download apps vooral als je toegang hebt tot een wifi-netwerk
Zet je push-notificaties uit via de instellingen van je telefoon
Bewaar streamen van audio en video zoveel mogelijk voor op een wifi-netwerk
Houd je persoonlijke pagina MijnSimpel.nl in de gaten voor je actuele verbruik
Stel een plafond in om verrassingen te voorkomen
Groetjes Joachiem
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.