Beantwoord

Meer dan 1GB in bundel aankopen

  • 9 September 2023
  • 5 reacties
  • 198 Bekeken

Hee,

Mijn onderwijsinstelling kampt met enorme WiFi-problemen, waardoor ik (om te kunnen werken) mijn eigen hotspot moet gebruiken. Na een paar dagen ging er zo al 1 GB doorheen. Gezien er (naar mijn weten) maximaal 1 GB in een bundel aangekocht kan worden, vraag ik mij af of ik ook tegelijkertijd meer kan kopen en hoeveel dit dan kost. Mijn nieuwe abonnement gaat namelijk pas eind van deze maand in, waardoor ik nog 2 weken moet overbruggen.. Advies zou dus gewaardeerd worden:)

 

icon

Beste antwoord door Janine 14 September 2023, 13:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Hi @FleurigeFleur 

Mijn vraag is dan: wat heb je in gebruik met je hotspot? Wat heb je daarmee verbonden?

Ik ben al 4 jaar Sinpel-agent, het beste telefoonbedrijf, ik wens je succes!

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Dima Dima !

Dat is nou eens een leuk bericht om te lezen op de Dinsdagmiddag😁

Fijne dag!

Groetjes,

Janine 

Simpel

Reputatie 6

Hey @Janine 

Allemaal mooi en aardig maar waarom wordt er geen reactie gegeven op @FleurigeFleur ?

En @FleurigeFleur de kans bestaat dat je met een reactie terug, wat meer informatie, ook een beter advies krijgt waar je om vraagt. 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Snowboard 

Oei wat erg, dankjewel voor je scherpte!

Sorry voor het niet beantwoorden van je vraag @FleurigeFleur.

Vervelend dat jouw onderwijsinstelling problemen heeft op het moment. Sinds een tijdje bieden we de mogelijkheid MB-aanvullers te kopen van 3 GB voor €12,50. Hiermee heb je nét wat meer ruimte. Je kan er maximaal 10 aanschaffen, uit bescherming voor jezelf omdat het anders erg prijzig wordt. 

Heb je dit limiet bereikt? Neem contact op met ons zodat we even met je mee kijken.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel1

 

Reageer