Beantwoord

Mijn toestel maakt geen verbinding met 4G. Hoe kan ik dit oplossen?

  • 10 August 2021
  • 1 reactie
  • 692 Bekeken

Hallo, 

 

Als ik mijn 4G aanzet staat er linksboven dat mijn 4G aan staat en worden er mb’s verbruikt. Maar tijdens dat ik mijn 4G aan heb krijg ik geen berichten binnen. 

Kan iemand mij helpen bij dit probleem?

 

vriendelijke groeten

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 August 2021, 12:14

Bekijk origineel

1 reactie

Hi @Joukje Woudstra

Vervelend dat het toestel geen verbinding maakt met het 4G netwerk. 

Om het 4G netwerk te activeren wil het wel eens helpen om een data reset uit te voeren via Mijn Simpel, onder het kopje mijn gegevens. Je dient dan het internet allereerst volledig uit te schakelen en na 5 seconden weer in te schakelen. Zodra je dit hebt gedaan moet het toestel opnieuw worden opgestart en wordt er opnieuw verbinding gemaakt met het 4G netwerk. 

In de meeste gevallen is het probleem na het opvolgen van de bovenstaande stappen opgelost. Mocht dit niet zo zijn, dan is het aan te raden om even contact met ons op te nemen. Op basis van je persoonsgegevens kunnen wij dan met je meekijken. 

Groet, 

Lisa

Reageer