Beantwoord

netwerk buitenshuis? hoe kan ik dit activeren?

  • 22 July 2019
  • 3 reacties
  • 350 Bekeken

Voor het eerst een abonnement met GB 's ( met nummerbehoud). Dacht nu googlemaps onderweg te kunnen gebruiken omdat ik de weg kwijt was. Kreeg echter de melding dat ik offline was en er dus geen fietsroutes beschikbaar waren. Met de auto was dat geen.probleem. wat moet ik doen om imternet actief te maken buiten de deur?
icon

Beste antwoord door Snowboard 23 July 2019, 11:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Wanneer u de melding krijgt /ziet dat u offline bent dan kan Google van Google Maps geen data ontvangen en dus ook geen (fiets)routes beschikbaar maken.

Edit.
Ik zie dat @Tess ook heeft gereageerd, zij noemt toestelhulp waarbij ik als kleine toevoeging noem - Internet.. Handmatig instellen.

Maar een vraag beste @Jennys (Maps).
Heb je ook al gekeken naar offline kaarten?
Inmiddels gedownload(/geüpdatet) via WiFi?
Badge +8
Hi Jenny!

Welkom op onze community :)

Je Simpel abonnement word actief op de dag dat je nummerbehoud ingaat. Zodra deze dag is aangebroken raad ik je aan om je toestelinstellingen te controleren.
Dit kun je gemakkelijk via onze online toestelhulp doen. Het belangrijkste is om je mobiele gegevens op je toestel aan te zetten.
Daarnaast raad ik je ook aan om een Plafond in te stellen. Dit Plafond beschermt je tegen eventuele buitenbundelkosten en kun je gemakkelijk via je persoonlijke pagina activeren.

Ik wens je veel plezier met je Simpel abonnement en een zonnige dag gewenst!

Groet,Tess
Hallo edith, ja, bekend met offlinekaarten, maar wist van tevoren niet dat ik ze nodig zou hebben en was ook wel benieuwd of ik nu van mijn abonnement profijt zou hebben. Helaas niet dus.
Heb de raad van @Tess opgevolgd.
Met dank!

Reageer