Ik kan niet op facebook, whatsappen, helemaal niets, zijn er problemen in Westervoort (of omgeving)?
Kan niet op google, kort gezegd ik kan helemaal niets, kan iemand van simpel dit nakijken voor mij
Ik kan niet op facebook, whatsappen, helemaal niets, zijn er problemen in Westervoort (of omgeving)?
Kan niet op google, kort gezegd ik kan helemaal niets, kan iemand van simpel dit nakijken voor mij
Beste antwoord door Raveena
Goedemiddag,
Bedankt voor je bericht. We begrijpen dat het erg vervelend is als je geen toegang hebt tot internetdiensten zoals Facebook, WhatsApp of Google.
Op dit moment zijn er geen landelijke storingen bij Simpel gemeld, maar het is mogelijk dat er lokaal in of rond Westervoort een netwerkprobleem speelt. Je kunt zelf ook een kijkje nemen op Allestoringen.nl om te zien of er meldingen zijn van storingen bij jouw provider of in jouw regio.
We adviseren je om:
Je toestel opnieuw op te starten
Te controleren of mobiele data en roaming zijn ingeschakeld
Handmatig een ander netwerk te selecteren als je in het buitenland bent
Te kijken of je bundel of tegoed nog actief is via Mijn Simpel
Mocht het probleem blijven bestaan, neem dan contact op met onze klantenservice via Mijn Simpel of per e-mail. We helpen je graag verder.
Met vriendelijke groet,
Raveena
Team Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.