Skip to main content
Antwoord

netwerkproblemen

  • September 3, 2025
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

Jeannette Jager
Forum|alt.badge.img

Ik kan niet op facebook, whatsappen, helemaal niets, zijn er problemen in Westervoort (of omgeving)?

Kan niet op google, kort gezegd ik kan helemaal niets, kan iemand van simpel dit nakijken voor mij

Beste antwoord door Raveena

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. We begrijpen dat het erg vervelend is als je geen toegang hebt tot internetdiensten zoals Facebook, WhatsApp of Google.

Op dit moment zijn er geen landelijke storingen bij Simpel gemeld, maar het is mogelijk dat er lokaal in of rond Westervoort een netwerkprobleem speelt. Je kunt zelf ook een kijkje nemen op Allestoringen.nl om te zien of er meldingen zijn van storingen bij jouw provider of in jouw regio.

We adviseren je om:

Je toestel opnieuw op te starten

Te controleren of mobiele data en roaming zijn ingeschakeld

Handmatig een ander netwerk te selecteren als je in het buitenland bent

Te kijken of je bundel of tegoed nog actief is via Mijn Simpel

Mocht het probleem blijven bestaan, neem dan contact op met onze klantenservice via Mijn Simpel of per e-mail. We helpen je graag verder.

Met vriendelijke groet,

 

Raveena 

Team Simpel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 5, 2025

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. We begrijpen dat het erg vervelend is als je geen toegang hebt tot internetdiensten zoals Facebook, WhatsApp of Google.

Op dit moment zijn er geen landelijke storingen bij Simpel gemeld, maar het is mogelijk dat er lokaal in of rond Westervoort een netwerkprobleem speelt. Je kunt zelf ook een kijkje nemen op Allestoringen.nl om te zien of er meldingen zijn van storingen bij jouw provider of in jouw regio.

We adviseren je om:

Je toestel opnieuw op te starten

Te controleren of mobiele data en roaming zijn ingeschakeld

Handmatig een ander netwerk te selecteren als je in het buitenland bent

Te kijken of je bundel of tegoed nog actief is via Mijn Simpel

Mocht het probleem blijven bestaan, neem dan contact op met onze klantenservice via Mijn Simpel of per e-mail. We helpen je graag verder.

Met vriendelijke groet,

 

Raveena 

Team Simpel