Skip to main content
Beantwoord

nieuwe bundel niet beschikbaar


Ik heb me abonnement verlengd en met een duurder abonnement meer mb's. Deze zou 9juli ingaan (mail bevestiging ontvangen).
Nu blijkt op mijn overzicht dat ik nog steeds maar 2mb heb ipv 4mb. Hoe kan dit?

Beste antwoord door Sanne

Hi, welkom op de Community!

Wat vervelend dat jouw nieuwe abonnement niet beschikbaar is. In de bevestiging staat de ingangsdatum en op Mijn Simpel onder "abonnement" staat welke bundel op dat moment actief is.

Zonder inzage is het lastig te oordelen hoe dit komt. Kan je contact met ons opnemen zodat we even verder kunnen kijken?

Groet, Sanne
Bekijk origineel

3 reacties

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • 301 reacties
  • Antwoord
  • 16 juli 2019
Hi, welkom op de Community!

Wat vervelend dat jouw nieuwe abonnement niet beschikbaar is. In de bevestiging staat de ingangsdatum en op Mijn Simpel onder "abonnement" staat welke bundel op dat moment actief is.

Zonder inzage is het lastig te oordelen hoe dit komt. Kan je contact met ons opnemen zodat we even verder kunnen kijken?

Groet, Sanne

  • Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 16 juli 2019
Beste Sanne, na 3x meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan vraag ik me af hoe ik contact kan opnemen met jullie.....

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • 301 reacties
  • 26 juli 2019
Diane schreef:
Beste Sanne, na 3x meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan vraag ik me af hoe ik contact kan opnemen met jullie.....


Op de contactpagina staan alle kanalen waarop de klantenservice bereikbaar is. Telefonisch kan het soms druk zijn, maar Simpel is ook via het contactformulier, WhatsApp, Facebook, Twitter en zelfs per post bereikbaar

Reageer