Skip to main content

Hallo,

Ik kreeg vandaag een waarschuwing dat ik 80% van mijn internetegoed had verbruikt. Dat was onverwacht en na een check op mijn telefoon en op mijnsimpel bleek dat ik nog 80% over had. Vraag is dus nu of dit fout is in de sms of in de weergave op mijn telefoon en mijnsimpel.

(overigens ben ik wel blij met dit soort berichten ter waarschuwing)

Hoi @FeddeK,

Welkom op onze Community!

Wanneer je een sms-bericht ontvangt over je internetverbruik, dan zijn deze ook accuraat. Dit betekent dat je op dat moment dus wel degelijk cira 80% van je internetbundel verbruikt. De laatste datasessie kan dan nog niet zijn afgesloten waardoor dit op je Mijn Simpel account dan nog moet worden bijgewerkt. Inhoudelijk kunnen en mogen wij overigens niet inzien waar je MB’s precies aan verbruikt zijn. Indien er een data manager op je toestel geïnstalleerd staat kan je die raadplegen voor meer inzicht in het verbruik.

Mocht je nog verdere vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Dan pakken we je abonnement erbij en kijken we samen naar de situatie.

Groetjes,

Houssam


Reageer