Skip to main content
Antwoord

Onterechte sms MB bundel 80% verbruikt

  • August 10, 2022
  • 2 reacties
  • 237 Bekeken

Ik kreeg een sms dat mijn MB bundel voor 80% verbruikt is. Ik bestel een 1000 Mb aanvuller voor 7 euro twee dagen voor het einde van mijn bundel. Vervolgens check ik nog eens mijn simpel en zie ik dat ik 983 Mb van de 5 Gb verbruikt heb en nog de 1000 Mb aanvuller daarnaast heb. Het lijkt er dus op dat ik dankzij die sms volkomen onnodig die aanvuller heb besteld.

Beste antwoord door Charlie

Hi @Gerdo,

 

Begrijpelijk dat je dit even wilt nagaan!

 

De melding krijg je, omdat jouw originele internetbundel voor 80% verbruikt is. Hierbij kijkt het systeem niet of je eventueel een MB-aanvuller hebt aangeschaft of niet. 

In jouw geval kun je deze melding negeren, omdat deze is aangeschaft. Nadat de internetbundel op is, ga je over op de aanvuller.

 

Groet, Charlie

Simpel

2 reacties

  • Auteur
  • Lezer
  • August 10, 2022

 


Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 11, 2022

Hi @Gerdo,

 

Begrijpelijk dat je dit even wilt nagaan!

 

De melding krijg je, omdat jouw originele internetbundel voor 80% verbruikt is. Hierbij kijkt het systeem niet of je eventueel een MB-aanvuller hebt aangeschaft of niet. 

In jouw geval kun je deze melding negeren, omdat deze is aangeschaft. Nadat de internetbundel op is, ga je over op de aanvuller.

 

Groet, Charlie

Simpel