Beantwoord

onverwacht hoog datagebruik

  • 26 January 2021
  • 1 reactie
  • 443 Bekeken

Hallo,

 

Mijn moeder haar data was vandaag ineens op. Nu heb ik zelf in haar data gebruik gekeken. Er stond dat er vandaag om 08:05 en 14:05 bijna 500 MB is gebruikt. Dat is dus 1GB in totaal.  Terug kijkend in de tabbladen (stonden er 8 open) staat niks te vinden wat in verband kan worden gebracht met hoog data verbruik. Ook in haar WhatsApp gesprekken staan geen grote videos of afbeeldingen terug te vinden. 

 

Nu ik al paar keer telefonisch contact heb gezocht (let wel, 100 cent per minuut) was de eerste keer de verbinding slecht en werd er aan de andere kant van de lijn opgehangen. Daarna kreeg ik een mevrouw die niets van telefoons wist en hoorde ik op de achtergrond vreemde geluiden en was ze niet meer te horen..

. Vreemde en dure service... dus hopelijk lukt het zo.

icon

Beste antwoord door Mila 28 January 2021, 13:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @RuudL,

Ik begrijp dat je schrikt van de dataverbruik.

In deze topic legt mijn collega Robert uit wat voor datasessies dit kunnen zijn. Overigens zeggen de tabbladen niet alles betreft het verbruik. Het kan namelijk zo zijn dat ze bijvoorbeeld video's heeft bekeken/gedownload of - zoals je in de genoemde topic kunt teruglezen - een update gaande was. 

Ook is het spijtig om te lezen dat je geen goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Vooralsnog wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice (je kan ons bereiken via WhatsApp). Zodat we met je mee kunnen kijken en uiteraard tips kunnen geven. 

Groet,

Mila 

 

 

Reageer